wtorek, 11 lutego 2014

Kolekcja lakierów Golden Rose ♥

Dzisiaj przychodzę do Was z moją kolekcją lakierów firmy Golden Rose. Jak już wspomniałam w poprzednim poście to jedna z moich ulubionych firm. Mają naprawdę bardzo dużo kolorów, różne rodzaje lakierów min takie jak maty, piaskowe, brokatowe. Z brokatów mam tylko dwa, z matowych jeden ale moja kolekcja z pewnością już niedługo się powiększy. Lakierów z tej firmy mam tylko siedemnaście, miałam około trzydzieści ale kilka moich dzieci oddałam w dobre ręce ;D Bo przecież ile można ich mieć... Moja cała kolekcja liczy niemal trzydzieści siedem lakierów, dzisiaj pokazuje jedną część ale już niedługo ukaże się reszta mojej kolekcji lakierowej ;) 

Uwielbiam Golden Rose, jak jadę na zakupy to zawsze kończy się na chociaż jednym lakierze :P
Bardzo polecam tą firmę i napewno kiedyś będzie dla Was rozdanko lakierowe.
Mam nadzieję, że Was nie zanudzam, Jeśli macie jakieś pomysły na recenzję jakiegoś kosmetyku to śmiało piszcie..



GOLDEN ROSE RICH COLOR 
nr 44

niestety brak numerka :(

nr 31



GOLDEN ROSE PARIS
nr 127

nr - ups.. brak :(

nr 78




GOLDEN ROSE 
nr 247

nr 299

nr 278

nr 310

nr 327

nr 350

nr 318



GOLDEN ROSE TOP COAT



GOLDEN ROSE SELECTIVE
nr 22



GOLDEN ROSE MATTE
nr 15



CLASSICS GLAMOUR
nr 22



Mam nadzieję, że Wam się podoba :** <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz